Aktuality

Zmeny v nastavení služieb – od 1. 7. 2016

Vážení klienti, dovoľujeme si vás informovať o zmenách v nastavení služieb, ktoré budú zavedené od 1. 7. 2016. Veríme, že toto zvýšenie komfortu a bezpečnosti uvítate.

Nahradenie bezpečnostných certifikátov bezplatnými autorizačnými SMS

Od 1. 7. 2016 bude možné službu autorizačných SMS pre ovládanie majetkového účtu aktivovať zadarmo, resp. za cenu štandardnej SMS podľa tarify mobilného operátora, ktorého využívate. Bezpečnostné certifikáty tak už od 1. 7. 2016 nebudú vydávané, ani ďalej obnovované.  

Čo pre vás táto zmena znamená?

Pokiaľ sa na svoj majetkový účet prihlasujete prostredníctvom bezpečnostného certifikátu, tak súčasný certifikát, ktorý je platný 12 mesiacov, môžete neobmedzene využívať až do konca jeho platnosti. Následne však už tieto certifikáty nebudú obnovované, pretože k dispozícii budete mať komfortnejšiu autorizačnú SMS – táto služba je od 1. júla 2016 poskytovaná zadarmo. 

Pri prístupe na svoj majetkový účet tak už nebudete obmedzení iba na počítač s nainštalovaným bezpečnostným certifikátom, ale pokyny budete môcť zadávať v podstate odkiaľkoľvek. Každý zadaný pokyn potom bude podliehať autorizácii PIN kódom, ktorý prijmete prostredníctvom autorizačnej SMS na svoj kontaktný telefón. Ide o rovnaký bezpečnostný prvok, ktorý pravdepodobne využívate i vo svojom internetovom bankovníctve. 

Jeden mesiac pred koncom platnosti vášho certifikátu vám zašleme podrobné informácie k aktivácii služby autorizačných SMS. Túto službu si však, samozrejme, môžete aktivovať zadarmo už od 1. júla, a to zaslaním objednávacej SMS v tvare kľúčové slovo (GIC) medzera číslo zmluvy (napr. GIC xxxxxxxxxx, t. j. GICmedzeraxxxxxxxxxx) na nové telefónne číslo +421 902 023 456. Táto objednávacia SMS je spoplatnená podľa vášho tarifu u mobilného operátora. 

Zvýšenie bezpečnosti prostredníctvom Osobných mailboxov

Od 1. 7. 2016 budú všetky informácie obsahujúce klientske dáta zasielané do Osobného mailboxu, ktorý bude mať každý klient prístupný priamo na svojom majetkovom účte. Týka sa najmä výpisov z majetkového účtu, informácií o vykonaných pokynoch a pod. Klienti vždy dostanú na svoj kontaktný e-mail informáciu, že vo svojom Osobnom mailboxe majú novú správu. 

Čo pre vás táto zmena znamená?

Aby sme zvýšili zabezpečenie pri zasielaní vašich osobných údajov a údajov súvisiacich s vaším majetkovým účtom, budete mať od 1. 7. 2016 priamo na svojom zabezpečenom majetkovom účte k dispozícii Osobný mailbox. Ide o prvú položku v hlavnom menu, kam budú najnovšie smerované výpisy z majetkového účtu, informácie o vykonaných jednorazových či pravidelných pokynov a pod. Tieto informácie vám už nebudú zasielané na vašu štandardnú mailovú adresu, ale budete si ich vyzdvihovať v Osobnom mailboxe. Na svoj kontaktný e-mail potom vždy dostanete informáciu, že vo svojom Osobnom mailboxe máte novú správu. 

Ako sa dostanete do svojho Osobného mailboxu?

Pre vstup do Osobného mailboxu je potrebné sa prihlásiť na váš majetkový účet, a to na stránkach www.generali-investments.sk – položka „Vstup na účet“ v pravom hornom rohu.

Pre prihlásenie potrebujete poznať heslo pre prístup na osobné webové stránky a svoje klientske číslo (NID), oboje ste dostali v Potvrdení o uzavretí zmluvy.

Ak nemôžete svoje prihlasovacie údaje dohľadať, obráťte sa, prosím, na našu klientsku linku +420 281 044 198, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8. do 18. hodiny. Vygenerujeme vám nové prístupové heslo. 

Nová podoba výpisov z majetkového účtu

Upravili sme pre vás podobu zasielaných výpisov a so zavedením Osobných mailboxov takisto zvýšili bezpečnosť zasielaných informácií. 

Čo pre vás táto zmena znamená?

Pokiaľ máte nastavené pravidelné zasielanie výpisov z majetkového účtu e-mailom (týždenne/mesačne/štvrťročne/polročne/ročne), budú vám najnovšie tieto výpisy chodiť do Osobného mailboxu a na e-mail vám dôjde upozornenie o doručení takej správy. 

Pokiaľ máte nastavené pravidelné zasielanie výpisov z majetkového účtu formou SMS, budú vám po novom tieto výpisy chodiť do Osobného mailboxu a na e-mail a formou SMS vám dôjde upozornenie o doručení takej správy. 

Pokiaľ máte nastavené pravidelné zasielanie výpisov z majetkového účtu listom, budú vám tieto výpisy naďalej chodiť listom. Pre spríjemnenie a urýchlenie komunikácie však odporúčame previesť tento spôsob komunikácie na elektronický, teda zasielanie do Osobného mailboxu. Tento krok môžete urobiť jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • prostredníctvom služby Moje Investície Online v časti Služby, kontakty, nastavenia,
  • cez klientsku linku +420 281 044 198 každý pracovný deň od 8. do 18. hodiny,
  • cez e-mail info@generali-investments.sk.

Dostávali ste výpisy pri zmene? Tento výpis po novom nahradzuje Informácie o vykonaných jednorazových či pravidelných pokynoch. Túto informáciu dostanete vždy po realizácii jednorazového pokynu a súhrnne za obdobie 3 mesiacov pri realizovaných pravidelných pokynoch. Spôsob zasielania je totožný, ako je uvedený pri výpisoch z majetkového účtu. 

Všetky vyššie zmienené výpisy dostanete vo formáte PDF, prípadne v písomnej podobe listom. 

V prípade spresňujúcich otázok sa, prosím, obráťte na našu klientsku linku +420 281 044 198 (po – pi od 8. do 18. hodiny) alebo napíšte e-mail na info@generali-investments.sk

S prianím krásnych letných dní
Generali Investments CEE, investiční společnost, a.s.