Používame cookies, aby sme Vám ponúkli ten najlepší uživateľský zážitok. Pokiaľ budete pokračovať bez zmeny Vášho nastavenia, predpokládame, že Vám nevadí prijímať všetky cookies na stránke Generali Investments CEE. Samozrejme, môžete si naše cookies kedykoľvek zablokovať. Chcete vedieť viac o cookies?

Pokračovať

Služby klientom

Snahou spoločnosti Generali Investments CEE je poskytovať vám maximálne pohodlie pri investovaní a umožniť vám čo najjednoduchší postup pri správe vášho majetku. Môžete si vybrať zo širokej ponuky klientskych služieb tak, aby čo najlepšie vyhovovali vašim potrebám a možnostiam.

V nasledujúcej tabuľke sme pre vás pripravili stručnú charakteristiku jednotlivých služieb.

SlužbyČo sa dozviete o jednotlivých službách
Moje Investície Online Akým spôsobom môžete sledovať váš majetkový účet na internete.
Moje Investície Online Plus Akým spôsobom môžete aktívne ovládať váš majetkový účet cez internet.
Infolinka +420 281 044 198 Aké informácie a služby vám pracovníci klientskeho servisu na tejto linke poskytnú a ako spravovať majetkový účet online telefonicky. Prevádzkový čas infolinky.
Informácia o stave na vašom majetkovom účte Čo je to majetkový účet podielnika - akým spôsobom, v akých periódach vám môže byť zasielaný výpis z tohto účtu. Môžete sa tu pozrieť na ukážky jednotlivých typov výpisov.
Informácie o kurzoch Poskytneme vám prehľad o tom, kde získate aktuálne kurzy našich otvorených podielových fondov nami spravovaných a distribuovaných.