Služby klientom

Snahou spoločnosti Generali Investments CEE je poskytovať vám maximálne pohodlie pri investovaní a umožniť vám čo najjednoduchší postup pri správe vášho majetku. Môžete si vybrať zo širokej ponuky klientskych služieb tak, aby čo najlepšie vyhovovali vašim potrebám a možnostiam.

V nasledujúcej tabuľke sme pre vás pripravili stručnú charakteristiku jednotlivých služieb.

SlužbyČo sa dozviete o jednotlivých službách
Moje Investície Online Akým spôsobom môžete sledovať váš majetkový účet na internete.
Moje Investície Online Plus Akým spôsobom môžete aktívne ovládať váš majetkový účet cez internet.
Infolinka +420 281 044 198 Aké informácie a služby vám pracovníci klientskeho servisu na tejto linke poskytnú a ako spravovať majetkový účet online telefonicky. Prevádzkový čas infolinky.
Informácia o stave na vašom majetkovom účte Čo je to majetkový účet podielnika - akým spôsobom, v akých periódach vám môže byť zasielaný výpis z tohto účtu. Môžete sa tu pozrieť na ukážky jednotlivých typov výpisov.
Informácie o kurzoch Poskytneme vám prehľad o tom, kde získate aktuálne kurzy našich otvorených podielových fondov nami spravovaných a distribuovaných.